Volné pracovní pozice

Chcete být součástí našeho týmu? Aktuálně hledáme nového kolegu / kolegyni na níže uvedené pracovní pozice.
Těšíme se na vás!

Obchodně-produktový manažer/ka

Do zlínské pobočky hledáme obchodně-produktového manažera/ku, který se bude podílet na tvorbě nových produktů na e-shopu a další!

Asistent/ka

Do brněnské pobočky hledáme asistenta/ku, který/á bude mít na starost zejména zadávání faktur do systému, vystavování faktur a zpracovávání dalších podkladů pro hlavní účetní.

OBCHODNĚ-PRODUKTOVÝ MANAŽER/KA

Do zlínské pobočky hledáme obchodně-produktového manažera/ku, který se bude podílet na tvorbě nových produktů na e-shopu. Součástí práce nového kolegy/ně bude i hledat optimální řešení při poptávce stávajících i nových zákazníků a dále technické poradenství a prezentace na prodejně, tvorba cenových nabídek i odborné poradenství při telekomunikaci. Aktivní vyhledávání a oslovování nových zákazníků by pro vás neměl být problém.

Proč se k nám přidat?

  • Odpovídající platové ohodnocení
    • 25 – 35 000 Kč hrubého
  • Být v našem týmu zároveň znamená, že budete mít:
    • kreativní a příjemné prostředí
    • možnost vyzkoušení a využití novinek v IT
    • množství teambuildingových aktivit v rámci ČR i zahraničí
    • školení a vzdělávání zaměstnanců na míru
    • jazykové kurzy ve firemním prostředí
    • stravenkový systém
    • stabilní platové ohodnocení + bonusový systém

Co byste měli splňovat?

  • Úspěšnou spolupráci navážeme, pokud máte tyto dovednosti:
    • MS Office, zkušenost s firemním informačním systémem (Cybersoft systém výhodou)
    • technické myšlení a znalost produktů Lenovo (výhoda)
    • dobré komunikační a prezentační dovednosti, obchodní cítění
    • profesionální vystupování
    • samostatnost, spolehlivost a kreativita
    • řidičský průkaz skupiny B

Je tato práce přímo pro vás?

Posílejte nám vaše životopisy spolu s motivačním dopisem.

Neváhejte nás kontaktovat

</p>
<h3 style="text-align: center;">Daniela Synová</h3>
<p>

Daniela Synová

M: 739 663 532
E: daniela.synova@mcomputers.cz

ASISTENT/KA

Do brněnské pobočky hledáme asistenta/ku, který/á bude mít na starost zejména zadávání faktur do systému, vystavování faktur a zpracovávání dalších podkladů pro hlavní účetní. Součástí pracovní pozice jsou i další administrativní činnosti, jako je vedení evidence listin, skenování dokumentů nebo i kontrola plateb a zodpovědnost za pokladnu. Nový asistent/ka bude mít dále na starost chod recepce s podporou chodu celé pobočky. Nevyhne se ani komunikaci se zákazníky a úřady nebo vyřizování pošty. Pracovní pozice je vhodná pro studenty VŠ, nástup možný ihned.

Proč se k nám přidat?

  • Být v našem týmu zároveň znamená, že budete mít:
    • kreativní a příjemné prostředí
    • možnost budoucí spolupráce
    • odpovídající platové ohodnocení – dohodou
    • zajímavé firemní bonusy
    • práci na DPP

Co byste měli splňovat?

  • Úspěšnou spolupráci navážeme, pokud:
    • můžete mít pracovní dobu v pondělí, úterý a středu v čase mezi 9:00 až 17:00 (dle domluvy, přibližně 15 – 20 hodin/týdně)
    • máte min. ukončené SŠ vzdělání (ekonom. směru výhodou )
    • máte základní znalosti náležitostí daňových dokladů
    • máte pokročilou úroveň práce na PC (MS Office)
    • se pohotově zorientujete v novém SW
    • jste pečliví a samostatní

Je tato práce přímo pro vás?

Posílejte nám vaše životopisy spolu s motivačním dopisem.

Neváhejte nás kontaktovat

</p>
<h3 style="text-align: center;">Veronika Pantůčková</h3>
<p>

Veronika Pantůčková